Vím, že ne všechny zvrácenosti, o kterých se dočteš, se ti budou líbit, ale možná se najdou takové, které tě potěší nebo dokonce i zaujmou, což je ostatně mým cílem.


Vyvážená perspektiva

24. července 2016 v 12:00 | Dave Sharm |  Davovi úvahy
Při setkání s lidmi mějte na pamětí dvě zásady: Za prvé, ten druhý je důležitý a významný! Každý člověk je významný! Z toho vychází druhá zásada: Také vy jste významní! Zvykněte si tedy při setkání s jiným člověkem na myšlenku: "Jsme dva významní lidé, kteří mají společně projednat něco, co je oboustranným zájmem k oboustrannému užitku."

Perspektiva

Nedávno mého známého zavolal personální šéf velké firmy a oznámil mu, že právě zaměstnal mladého muže, kterého mu doporučil.
"Víte, co mě na tom muži zaujalo?" ptal se. "Byl to způsob jeho vystupování. Většina ucházečů, kteří sem přijdou má strach. Všichni mi dávají odpovědi, o nichž se domnívají, že je chci slyšet. V jistém smyslu se chovají trochu jako žebráci - akceptují všechno a nejsou vybíraví.

George se choval jinak. Prokazoval mi úctu, ale co je právě tak důležité, měl úctu i sám k sobě. Položil mi právě tolik otázek jako já jemu. Není to žádný ustrašenec. Je skutečnou osobností a určitě půjde dobrou cestou."

Vědomí oboustranného významu vám pomůže k vyvážené perspektivě. A díky ní se váš protějšek ve vašem vědomí stane v poměru k vám méně závažný.

Možná že někdo, s kým musíte jednat, vzbuzuje strach svou velikostí a významem. Ale myslete na to, že je přesto jen člověkem s velmi podobnými zájmy, přáními a problémy, jako máte i vy.
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Anketa

Jak se vám líbí můj blog?

Mmmm sexy! 49.1% (55)
Je to humus! 8% (9)
Nevadí mi to. 22.3% (25)
"Zívnutí" NUDA! 20.5% (23)

Komentáře

1 Tenisák Tenisák | E-mail | Web | 24. července 2016 v 14:44 | Reagovat

Něco na tom, co píšete, asi je. Ale přiznám se, že já mám vždy hrozný strach, když jednám jen s člověkem kterého neznám. Asi se mám málo rád.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama